Pages

27 May, 2010

Colour me excited!

I morgen skal jeg i Tivoli med best friend, søde Camilla, og A-duh-m. Vi skal prøve en masse forlystelser, og derefter skal vi se Alphabeat, til fredagsrock. Det bliver awesome! Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst var i Tivoli, og så ved man, at det er for længe siden.

På lørdag er det endelig blevet tid til, at holde mig og best friends fødselsdagsparty. Vi har sørget for fadølsanlæg, og udover det, kommer der til at være Cider, Mojito og Isbjørn. Aren't we the greatest?! Man kan da i hvert fald sige, at vi tænker på vores gæster. Jeg glæder mig super meget, der kommer de sødeste mennesker, og vi skal høre fed musik, og danse til langt ud på morgenen.

I dag fik jeg pakket best friends gave ind. Jeg er så sød, at uploade et billede, så hun kan sidde og glo på den, helt indtil d. 7. juni, hvor hun endelig finder ud af hvad det er. : D Desværre kan jeg ikke afsløre hvad det er, endnu, da hun plejer at læse min blog, every once in a while. (;


Ser den ikke bare flot ud? Jeg er stolt!

2 comments:

Trine said...

FUCK DIG SELV OG GIV MIG MIN GAVE BITCH!!!! :D

Camilla said...

Awwwwwwww!! Ih jeg glæder mig til både i morgen og lørdaaaaaag!