Pages

08 June, 2010

Roskilde Festival + Band of Horses = Glad Laura!

Nu er det endelig muligt for mig, at afsløre hvad min gave til best friend var. Det var en koncertbillet til Band of Horses-koncerten, d. 17. Juni! Hun blev enormt lykkelig, hvilket gjorde mig mindst ligeså lykkelig. Selvfølgelig har jeg også købt en billet til mig selv, så vi kan komme sammen derind. Så kan du endelig begynde at høre Band of Horses igen, uden at græde, Trine. (; Also, modtog jeg min Roskilde-billet i dag! Dagen kunne vidst ikke være meget bedre. Mig og Trine var også lige inde og se Prince of Persia, for Camillas biografbilletter, vi fik i fødselsdagsgave. Den var faktisk ekstremt god, og definitely worth the watch! Anbefaling, for sure. (:


Læg også lige mærke til min fantastiske Jack Daniel's plakat!

2 comments:

Trine said...

Smukke dejlige bff! Jeg er mere end lykkelig for gaven!

m said...

Den plakat har jeg også!