Pages

24 May, 2010

The return of Laura!

Jeg har været på forlænget weekend hos Adam, i Århus. Vi var til SPOT festival, og det var awesome! Jeg fik set Ginger Ninja, Cody, Dansk Fløde, I Got You On Tape, The Blue Van, mm. Also, var Spleen United surprise Dj's til SPOT afterparty, i fredags. Det var fantastisk! Awesome rave, med hoppende mennesker overalt. Also, fik jeg set Alex i lørdags, which made my day.

I tirsdags tog jeg til Kolding, hen til girlfriend, for at tale om tingene. We worked it out, og det er jeg super glad for. I'm not ready to give up on us. Vi har forresten årsdag i morgen! :3 Yay.

Jeg har lige begyndt mit Ellie Goulding og Band of Horses flip. Eargasm, I tell you! Andreas sendte mig "Starry Eyed" remixed af en eller anden sej person, som går under navnet "Jakwob". Han har også lavet et awesome The Temper Trap remix! Check it out! : D


Also, for at ære Band of Horses nye, fantastiske album;

1 comment:

Trine said...

Åhhh Laredo! Den er amazing.