Pages

04 February, 2010

Darn it!

Det er tider som disse, man ville ønske at man havde en koncert-radar indbygget. Jeg kan slet ikke fatte, at jeg går glip af Imogen Heap, for anden gang! Uheldigheder overalt.

Som et plaster på såret, skal mig og best friend ind og se Wong Boys på lørdag, på det dejlige Loppen. Long time no see, old friend. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst var på Loppen. Noget siger mig, at det var dengang med Mette og best friend, hvor vi tog ind og så Iglu & Hartly. Good times, hvor mig og best friend blev ved med at gå ned for at ryge, fordi det var dengang vi lige var begyndt at ryge i smug, og skulle udnytte at vores forældre ikke kunne se os. Epic fail, indeed.

Min søster regner med at komme hjem engang i slutningen af februar, hvis hun kan få fri fra sit nye job. Can't wait! Og hun har lovet at købe Augusten Burroughs bøger til mig, som hun tager med hjem. Even greater.

That's it for tonight. Nu vil jeg begrave mig i en masse dyner, og læse mere om Augustens forstyrrende barndom. And to all a goodnight.

No comments: