Pages

01 June, 2010

Where'd you go? I miss you so.

Jeg burde egentlig slet ikke sidde ved computeren, jeg burde ligge under 50 dyner, med uldsokker, 3 sæt nattøj og en varmepude, så jeg kan svede den her morderiske halsbetændelse væk. Det er ikke engang 2 uger siden at jeg lå syg, med influenza! Hvor blev du af, kære immunforsvar? Er du endelig gået tabt i min dårlige kost og mangel på protein? I hope not!

Jeg ville bare opdatere, og nævne, at mig og best friends fødselsdagsfest i lørdags gik godt. Det var ekstremt hyggeligt at se folk igen, nogle som vi ikke havde set i al for lang tid. (: Til gengæld var jeg lidt skuffet over, at høre hvor tidligt alle gik døde/tog hjem. Ja, jeg meger "høre", da jeg ikke sélv husker slutningen af aftenen, og kun kan læne mig op af hvad andre har fortalt mig. Heldigvis har jeg da ikke lavet noget helt forkert, udover at følge Dikte til stationen, i sandaler og ingen jakke, omkring midnat. Jeg kan ikke rigtig bebrejde andre end mig selv for min sygdom. Og så er det sikkert også al min dårlige karma der endelig har indhentet mig. Suk.

Mén! Jeg har åbenbart verdens bedste venner, som gav mig guitar + awesome sangbog (Tak Maria & Johanne! ♥), Jack Daniel's (Bolette kender mig åbenbart ret godt!) og så fik mig og best friend en tur i biografen (Tak Millaca!). Perfect presents, indeed! Jeg får forhåbentlig krafter nok til, at lægge nogle billeder op, en af dagene.

Derfor er jeg nogenlunde tilfreds, på trods af sygdom, og mangel på immunforsvar og kæreste.

Also, kan Pendulum altid hjælpe en smule, på alt!

1 comment:

Cristina said...

"Also" er dit nye yndlings ord, yes?

Jeg skal nok lære dig at spise sundt og træne! :D