Pages

11 June, 2010

Technology saved my life!

Jeg sad lige og hørte Phoenix - Lisztomania, og så gik det op for mig, hvor lykkelig jeg er over mine højtalere, min MacBook Pro, og min eksterne harddisk. Alt jeg lige har nævnt, er de dyrebareste ting i mit liv! Udover spejlrefleks, venner, kæreste og familie, of course. Jeg er og bliver en material girl. :'D

Min baby, MacBook Pro, 13"

Mine JBL Creature II højtalere!

Ekstern harddisk, Seagate, på 1TB!

Canon EOS 450D!

Skullcandy Hesh!

Livet har nu behandlet mit ret okay, alligevel.
Så mangler jeg bare en iPhone 4, guitar-skills, en rejse til London og et par militær-støvler. x)

4 comments:

Anonymous said...

Guitar-skillsne behøver du heldigvis ikke at købe for dyre mængder penge xD

Trine said...

Ihhh giv mig lige din ekstern harddisk, din lucky bitch!!!

LΛURΛ. said...

Sandt, Johanne! Du forærer mig dine. : D Haha!

Køb en selv, rige svin! (;

Cristina said...

Shoooooow oooofff!

Men drop lige det der iPhone hysteria, de laver jo en ny hver måned nærmest, og det har du slet ikke råd til, Lauz. Næh, tag du hellere en rejse til London, så kan du også købe militærstøvler herovre :D