Pages

26 April, 2010

Good times i Kolding!

Jeg er i Kolding, once again. Kom herhen i fredags, og tager hjem på torsdag, sammen med girlfriend, da jeg har fødselsdag på fredag. Jeg glæder mig som en sindssyg til at blive 18, tiden kan slet ikke gå hurtigt nok!
I fredags lokkede vi Adam til Kolding, hvorefter vi tog ned på Knuds Garage og drak os godt fulde i øl, whiskey og cola, i selskab af Trines veninde Cecilie og hende søde islænder-kæreste. Good times! Vi var også et smut forbi Republikken, inden vi tog hjem til Cecilie og hørte noget musik, inden vi gik kolde. Adam tog toget hjem ved en 7-tiden, så vi fik i hvert fald udnyttet natten. : D
Lørdag var vi godt smadrede, og sov det meste af dagen væk. Vi havde sådan set planlagt at blive hjemme, men vi havde planer med Trines klassekammerat Kristján, og Salla, og jeg var ret eager for at møde dem. Så vi tog os sammen, drak nogle øl, og tog afsted. Heldigvis var de enormt søde, og jeg var slet ikke så bange for at tale engelsk til dem, som jeg havde troet. (De er ikke fra Danmark, så engelsk er det eneste sprog man kan tale til dem!) Alt i alt, endnu en succesfuld aften, med masser af øl og godt selskab. Yupyup!

Nu glæder jeg mig bare til at få gaver på fredag, og til at fyre den af i Fælledparken, på lørdag. Can't wait! Also, havde mig og girlfriend 11-måneders dag i går! Det fejrede vi med falafel og sprite. Tak, Just Eat!


Also, var jeg i Lyngby centeret med best friend, i sidste uge, hvor jeg fik købt en awesome t-shirt fra Topshop, og et par fantastiske sandaler, fra H&M. (Jeg har ledt længe efter et par gladiator-lignende sandaler som ikke er af læder. And I finally found them! Jeg tilføjede selv nitterne. :3)


No comments: