Pages

15 April, 2010

Hi, my name is Laura, and I'm a shopaholic.

I dag var mig og best friend på strøget. We really did shop 'til we dropped! Efter en 6 timers intens shopping, fik jeg brugt alt for mange penge. Men hey, jeg får feriepenge på tirsdag, so no worries! Desuden er jeg også rigtig glad for det jeg fik købt. Jeg vil prøve at tage mig sammen til at tage nogle billeder af det i morgen. Jeg skal alligevel bruge nogle til Lookbook. ^^,

Jeg havde en super hyggelig dag med best friend, og vi endte dagen med en god sandwich fra sunset, og en tur i kongens have for at skyde billeder. Trine tog en masse af mig, og jeg glæder mig til at se om det er nogen jeg tør sætte herind. Ikke at jeg tvivler på Trines fotograf-skills, tværtimod, men når det er míg der er motivet, kan jeg være pænt skeptisk. We'll see how it turns out.

I morgen holder mig og mine forældre "prøvemiddag" hos nogle venner, for at teste menuen til min 18-års fødselsdag. Den bliver all-vegetarian. No meat! Jeg er enormt spændt. Der bliver bl.a. lavet champignons paté, grøntsagtærter, hjemmelavet falafel, pandekager med blomkålsfyld, og meget mere, som jeg ikke husker. Jeg er nu lidt spændt på at se folks ansigter, d. 8., når jeg holder min fødselsdag. Mange i min familie er meget skeptiske over the whole vegetarian thing, og tror at jeg lever af salat. This'll teach 'em!

Jeg har forresten fundet frem til (ved hjælp af en peta-calculator), at med mine to års vegetarisme, har jeg reddet omkring 560 dyr. Hellz yeah!
Så kom ikke her og sig, at jeg ikke kan ændre verden, ved at være vegetar. I'm doing my part! ^^,

No comments: