Pages

04 May, 2010

18 år, and loving it!

Så må jeg hellere få opdateret igen, nu hvor jeg har haft fødselsdag, og fejret 1. Maj med en masse søde mennesker.

Girlfriend kom hjem til mig d. 29., og der bestemte vi os så for at tage hen til best friend og drikke, sammen med Maria og hendes veninde. Det var virkelig længe siden at jeg sidst havde set Maria, så det var super hyggeligt. Jeg fik åbenbart drukket ret meget, alligevel, og mig og Trine tog først en taxa hjem, ved en 4-5 tiden. Der mestrede vi så at sætte røgalarmen igang, da girlfriend ville riste noget brød, som røgalarmen åbenbart så som en brandfare. Ha! Way to go, us.

Da jeg så vågnede op, omkring kl 15, var det min fødselsdag, og jeg havde tømmermænd. Det får ikke rigtig én til at føle sig meget ældre, I tell you. Mén, jeg fik hevet mig ud af sengen, sammen med girlfriend, og så skulle der åbnes gaver. Af mine forældre (og vores dyr, eheh) fik jeg 1000 kr., et lommeur, og mit længe ventede digitalkamera - Canon PowerShot SX210 IS. Girlfriend gav mig hendes gamle iPod, på 30GB. Fantastiske gaver! :D Senere kom min farmor og min lille kusine Sofie, og spiste med os. Af min farmor fik jeg mine elskede JBL højtalere, i sort. De er s å smukke!
Also, fik jeg et gavekort på 200,- til Matas. Alle gaverne kunne bruges! Jeg lægger nogle billeder op, når jeg lige får tid. ^^

Så blev det hurtigt 1. Maj, og jeg skulle udnytte at jeg endelig kunne købe fadøl og smøger, lovligt. mig og Girlfriend tog afsted mod Fælledparken, omkring kl 14. Der joinede vi best friend, Adam og hans bror William. Senere kom Maria og Johanne også, og vi hyggede os gevaldigt. Jeg fik også brugt en masse tid sammen med Mie og Katrine, som vi mestrede at finde, på trods at de mange mennesker. Da vi så bestemte os for at forlade Fælledparken, efter et par sjove timer, tog vi aftsed mod Domino's Pizza, som jeg var så sej at finde. Yay! Desværre forstuvede girlfriend sin fod, da hun trådte forkert, og væltede ned fra et trappetrin. ): Vi fik dog stadig slæbt hende til Østerport station, hvorefter turen gik mod Vela. Det startede med at alle blev lidt uvenner, men det hele gik heldigvis over, og senere joinede Anna og hendes veninde os, hvorefter vi drak en masse jordbærshots, og sang med på de sange der blev spillet. Jeg vælger at tænke på alt det gode der skete 1. Maj, og derfor var det, efter min mening, en vellykket 1. Maj. : D

På lørdag, d. 8., holder jeg fødselsdagsfest på familie og lidt venner, og min far har lejet et fadølsanlæg. Win!

Her er et par af de mange billeder der blev taget 1. Maj, med mit dejlige, nye Canon!




No comments: