Pages

10 April, 2010

Spring has arrived!

I dag skinner solen på en dejlig forårs agtig måde. Jeg har lyst til at gå ud og tage billeder i solen, men jeg har selvfølgelig ikke taget mit kamera med til Kolding. Life is unfair!

Mig og best friend var i RC, i torsdags, og trashe. Vi fik desværre ikke taget nogle billeder, det må vi gøre næste gang! Jeg fik til gengæld købt to fantastiske kjoler i Topshop, til min fødselsdag, og min venindes bryllup, senere på året. Woo! (Dem regner jeg med at tage nogle billeder af, når jeg er hjemme igen, i næste uge.) Senere på aftenen tog vi til bandaften på Nørre G. Det var underligt at være der igen, men også hyggeligt. Godt klaret, at jeg slet ikke fik talt med Mette, når det var hende jeg kom for at se. $: Typical me. Vi blev alligevel okay fulde, Trine gjorde i hvert fald, og det var underholdende. Ærgeligt at det sluttede så tidligt!

Nu må de sidste 20 dage af April godt gå hurtigt, så jeg kan blive 18, få min tatovering, og tage i byen hver weekend. Yes please!

Jeg har forresten fået en bruger på Lookbook, med lidt hjælp fra Adam. Yay! Alle er meget velkomne til at "hype" mine looks, hvis de kan lide dem!
http://lookbook.nu/laurathebeat <- check it out. ^^

Fortsat god lørdag, folkens!

No comments: