Pages

08 April, 2010

Magical thinking!

Adam er simpelthen den bedste ven man kan ønske sig, og han brugte det meste af sin aften på at redigere nogle af mine billeder, til Lookbook.nu. Bl.a. mit nye blog-billede, ovenover! Nu har jeg fået sendt ansøgningen afsted, og håber på et svar, indenfor den nærmeste fremtid. ^^ Hvad jeg ikke forstår er, at de siger at det er et "invitations only" community, men at det virker som om at man alligevel godt kan poste et look, eller lave en bruger? Hvordan hænger dét sammen? *confused*

I morgen tager mig og best friend i Rødovre Centeret og trasher for vildt. Vi skulle have været afsted tidligere i dag, men desværre fik Trine det for dårligt. Så vi rykkede det. Jeg glæder mig! Overvejer at forkæle hende lidt, med noget fra H&M. Har stadig 600,- til gode, på diverse gavekort og tilgodebeviser! Shopping, ftw. Mest af alt, glæder jeg mig bare til at fjolle rundt, og være Trine & Laura igen. : D

Anyway, kryds fingre for at jeg får en plads på Lookbook, folkens! I'd appreciate it. ^^



Sufjan Stevens er rar.