Pages

17 April, 2010

It's all under control

I går var jeg til "prøvemiddag", for at smage på de forskellige vegetarretter, som der skal være til min 18-års fødselsdag. It was awesome! Campignons paté er mouthwatering, og det er hjemmelavede falafler, madpandekager og chokoladetrøffel også.

Bagefter tog jeg hjem til Blesd/Patrick, som jeg ikke rigtig havde mødt før, kun kort, til Tegan and Sara koncerten. Så det var.. interessant! Han fik hældt en masse fisk shots på mig, så jeg blev alligevel godt fuld, vi spillede også druk ludo. Woo! Senere overtalte han mig til at tage til en fest med nogle af hans venner, hvilket betød endnu flere fremmede mennesker. Derfor var det netop godt at jeg var på vej i hegnet, så det ikke var så skræmmende. Haha. Alt i alt, en succesfuld aften. Jeg tog bussen hjem kl 6, og var hjemme ved en 7-tiden. Awesome!
More nights like that, please. :3

Nu sidder jeg bare herhjemme og hører musik, med tømmermænd som selskab, og en stor savn til girlfriend. Suk. Jeg skal også have bestilt tid hos tatovøren til d. 2. eller 3. maj. Also, overvejer jeg om jeg skal få mig et Visa Dankort. So many decisions to make!

Jeg fik lige et flip med Bloc Party, tidligere, og havde helt glemt hvor dejlig "Pioneers" er.

No comments: