Pages

07 December, 2009

When..

You don't know what to write, it's usually best not to write anything.
Men jeg føler mig en anelse fortabt, and I need to keep myself busy.

I morgen begynder jeg at arbejde i Koldings Bilka, og jeg glæder mig virkelig ikke. Jeg er nervøs for, hvordan mine nye kollegaer er, og hvordan de tager imod mig. Generelt er tanken om en masse fremmede mennesker og et helt nyt sted meget skræmmende for mig. Det er sikkert bare irrationel frygt, for folk er sikkert søde og hjælpsomme. Men jeg kan stadig ikke give slip på følelsen.

I dag har jeg haft lyst til at høre en masse triste sange, og det har nok heller ikke hjulpet på mit humør. I never learn. Brand New's musik har en dårlig effekt på mig, but I just love it so much.

So keep the blood in your head
And keep your feet on the ground
If today's the day it gets tired
Today's the day we drop out
Gave up my body and bed
All for an empty hotel
Wasting words on lower cases and capitals.

No comments: