Pages

18 February, 2010

Happiness, på trods af sneen.

Nævnte jeg ikke noget om nyt håb, i mit forrige indlæg? Well, det har jeg i hvert fald masser af, for tiden. Og glæde!

Jeg er i Kolding, hos girlfriend, hvor jeg har været i et godt stykke tid efterhånden. I tirsdags havde hun fødselsdag, så derfor var vi ude med en del af hendes familie og spise, i mandags. Det var hyggeligt. Heldigvis kan jeg også lide hendes familie. ^^ I tirsdags var vi så i biografen og se Avatar - at last! Jeg har ventet alt for længe på at se den, og det var det hele værd. Vi så den ikke i 3D, men hvis du spørger mig, var 3D slet ikke nødvendigt. Jeg blev i hvert fald stadig fascineret og glædeligt overrasket over hvor ægte alting så ud. Alt i alt, en episk film!

I morgen - fredag - tager jeg så til Århus, for at besøge A-duh-m. Det bliver fun, og vi skal have taget nogle billeder til LookBook. Nu må vi se hvordan jeg klarer mig på den anden side af kameraet. :$ Should be interesting.

Men hvad jeg glæder mig aller mest til, er d. 3. marts. For der skal jeg endelig til London, og besøge Cristina! Hun bliver min guide, og så skal vi på Oxford street, hvor jeg skal have købt alle mine Augsuten bøger, og sikkert også et par andre ting, som jeg ikke kan undvære. Det bliver helt underligt, kun at være Cristina og mig i London. Altså, underligt på den gode måde.

No comments: