Pages

05 December, 2009

Moving to Jydeland.

I dag flytter jeg til Kolding. Ikke permanent, though, bare i et par måneder, for at få en pause fra djævleøen, og fra min familie. Det skal slet ikke forståes som at jeg hader min familie, tværtimod. I just need to experience what it's like to live on my own, and/or live with my girlfriend. Det bliver interessant.

Det er dog efterhånden gået op for mig, at det bliver noget af en forandring, og det skræmmer mig en smule, samtidig med at jeg ikke kan vente. Der bliver jo mange ting jeg skal vænne mig til, som at lave mad selv (det gør jeg dog ofte, anyway), vaske tøj, betale husleje, for ikke at nævne manglen på TV! Oh well, no worries, jeg har trods alt en meget bedre underholdning, i form af min kæreste. ^^ Nu må vi se hvor let jeg får ved at tilpasse mig forandringerne. I think I'll do good.

I want self-esteem for christmas.

So, let's go put a fight, let's go make everything alright.
Go on and take a shot, go give it all you've got.

No comments: