Pages

13 May, 2010

Sygdom, snot og smerte

I går havde jeg ikke planlagt at lave andet end at lægge i min seng og have ondt af mig selv. Jeg har nemlig fået smidt en ordentlig omgang sygdom i hovedet, hvilket jo er fantastisk, når ens immunsystem i forvejen bruger alle sine ressourcer på at hele min tatovering. Woo! Men på trods af min date med min seng og en pakke kleenex, blev jeg lokket til Næstved af best friend og Camilla. De holdt nemlig 90'er fest, og den havde jeg set frem til, i lang tid. Så jeg drog afsted med en smertefuld arm, og et hoved der føltes 3 gange tungere end normalt.

Det var rigtig hyggeligt at være i Næstved igen, i godt selskab, og det var sjovt at klæde sig ud som 90'er chick, på trods af at jeg egentlig bare havde mit eget tøj på. Man er vel ikke 90'er barn for ingenting. : D Forhåbentlig tager Camilla sig snart sammen til at lægge billederne op, så jeg kan stjæle et par stykker og lægge op!

Desværre havde jeg allerede kvalme inden jeg begyndte at drikke, pga. sygdommen, og derfor endte jeg aftenen med hovedet i toilettet, efterfulgt af en spand ved siden af gæstesengen. Søde Trine var dog rigtig god til at passe og pleje mig, og hun hentede vand og papir til mig, og lod mig kaste op i fred. Da de andre tøser var taget hjem, fik jeg det selvfølgelig bedre. Dog ikke godt nok til at sove, så Trine blev oppe med mig og så lidt Ugly Betty, til jeg kunne falde i søvn. I love you, best friend. (:

Nu kunne jeg godt bruge noget comforting, i form af min kæreste. Hvorfor ligger Kolding så langt væk?
I guess some good music will just have to do, for now.


1 comment: