Pages

09 May, 2010

Presents!


Amazing picture, isn't it? : D Det var alle de penge jeg fik i går, til min fødselsdagsfest. 3.350,-!


Jeg havde en rigtig god aften, med familie og venner. Min far havde sørget for fadølsanlæg, og min mor havde sørget for en "all vegetarian" menu, med hjælp fra vores gode venner, Perssons. Maden var fantastisk, og der var i hvert fald ingen der gik sultne hjem, på trods af de mange "sjove" jokes fra min onkel, som var en anelse skeptisk over manglen på kød, i menuen. :P

For ikke kun at nævne den gode mad og fadøl, fik jeg også nogle fantastiske gaver. Udover de mange penge, fik jeg en blå kjole fra H&M
(tak Katrine, min trofaste blog-læser!) og tre af bøgerne fra bogserien Percy Jackson & the Olympians, af min seje søster. I ain't complaining! ^^

I morgen skal jeg langt om længe have min første tatovering. Trine og Sabine tager med mig ind og få den lavet, de dejlige piger! For at genopfriske folks hukommelse, skal jeg have lavet et kvindetegn på højre underarm, med et hjerte i stedet for en cirkel. (Se tidligere blog-indlæg, jeg skrev for et par uger siden. ^^)


Her er billeder af alle de gaver jeg fik, fra min fødselsdag, og fra i går.


JBL Creature II højtalere + subwoofer. (Tak farmor! : D)


Lommeur (Tak kaniner og hunde/mor og far!)


Canon PowerShot SX210 IS (Tak mor og far!)


iPod classic på 30 GB og A3 poster (Tak girlfriend ♥)


Percy Jackson 1, 3 & 4, samt gavekort til Topshop på 10£ (Thanks sis!)


Kjole med lommer, fra H&M (Tak Katrine!)

No comments: