Pages

16 May, 2010

Party 'til you drop!

I går bestemte mig og best friend os for, at vi ville drikke vores sygdom væk, i irish coffee.. Desværre er det en af de drikke, hvor mindet om den er bedre end den virkelig er! Føj. Så vi fik ikke rigtig drukket særlig meget af det, før vi besteme os for at gå videre til cola og whiskey, og øl. Vi fik talt om alt og intet, og best friend fik virkelig mit humør helt i top. Da klokken så blev 2 om natten, bestemte vi os for, at vi ville i byen. Så vi løb ned og hævede penge, inden automaterne lukkede, men derefter gik det så op for os, at den næste bus først kom om en time. Derfor droppede vi vores by-planer, og tog på Rødager Bodega, istedet. Desværre var der så dødt, at de lukkede tidligere. Heldigvis reddede Patrick vores aften, og vi tog hjem til hans rare lejlighed og drak videre. Alt i alt må det have været en succes, for vi tog først hjem ved en 6-tiden, da vi blev smidt ud af ham. Vi havde en "lang" vej hjem, men på vejen kom vi forbi en awesome legeplads, som vi lige måtte afprøve lidt. Og vi fik taget nogle fantastiske videoer, kan jeg fortælle! Det var en rigtig sjov og hyggelig aften, og vi kom først i seng omkring kl. 8.

Jeg havde ikke regnet med at aftenen ville blive så god, pga. et par ting som jeg ikke lige orker at nævne, men best friend reddede virkelig min aften. Derfor dedikerer jeg dette blogindlæg til Trine! BFF's, om det så er cheesy eller ej.


Her er et par af de fantastiske billeder vi fik taget i går!






Og! Et "morning after" billede:

1 comment:

Trine said...

Aww, det gik lige i hjertet (og andre steder hæhæ) <3