Pages

12 July, 2010

Twisted dreams, much?



I nat drømte jeg, at jeg reddede en pige fra at blive voldtaget, da hun blev holdt som fange i en lejlighed af nogle drenge. Da jeg så slap hende fri, og vi mødtes udenfor huset, highfivede vi hinanden, og derefter blev hun pludselig til en hest. En neon-grøn hest, might I add. Jeg var nemlig igang med at spraymale hende neongrøn og gul, og det så på ingen måde ud til, at hun tog skade af det. Om det var en form for forklædning, er jeg ikke sikker på.

Jeg drømte også, at mig, girlfriend, best friend og Sabine skulle til Tegan and Sara koncert. Men girlfriend havde problemer med foden, så jeg var nødt til at stå aller bagerst med hende, og det ødelagde hele koncerten.

En tredje ting jeg drømte var, at jeg skulle med toget hjem fra en af mine gamle folkeskole-veninders nye lejlighed, sammen med et par andre veninder, og vi gik ned på stationen og ventede på toget. Der var to andre af dem som også skulle af på min station, så dem fulgte jeg, da de sagde, at vi skulle af. Det viste sig så, at de havde narret mig, og hoppede ind i toget igen, imens jeg stod på en fremmed station, helt alene, og toget kørte videre.
Jeg kendte ikke stationen, så alt var meget forvirrende. Jeg prøvede at få "klippekort-maskinen" til at klippe i mit kort, men ingen af dem virkede, og jeg gik rundt på alle spor og prøvede de forskellige maskiner. Så brød jeg sammen og græd.

- Er der nogen der kan analysere dét? xD

1 comment:

Trine said...

Jeg élsker nummer to drøm!!!!!!!!!!