Pages

20 July, 2010

My own animal planet!

I dag viste min mor mig fugleungerne som bor i den sødeste lille hule, under mit vindue, i vores pæretræ. Der er simpelthen ikke noget som dyreunger, som kan varme mit hjerte.


Say hello to the world, birdies!

I morgen skal jeg møde best friend i centeret, vi skal have fundet en gave til den kære Millaca, som holder 18-års fødselsdag på fredag, og så skal vi hjem til hende bagefter, og holde vores eget private pool party, med god mad og sprut. Jeg glæder mig!

Jeg er efterhånden begyndt, at nyde sommeren en del. Ture på stranden med min mor og Frostie, gåture på skolen med min mor og Frostie, ja, generelt bare en masse kvalitetstid med min dejlige mor og smukke hund.


Who's the sweetest and most beautiful dog in the whole world? You are! ♥

1 comment:

Cristina said...

Hvor ser Fros sød ud - Husk også at give vores lillebror noget kærlighed <3

Glæder mig til at komme hjem til jer allesammen, så håber jeg at du også er i humør til kvalitetstid der :-*