Pages

10 July, 2010

Random thoughts about random things.

Jeg sidder her, i min sauna af et værelse, og prøver på bedst mulige vis, at overleve hedebølgen. Hvad gør folk egentlig, som bor i varmere lande end Danmark, hvor der er 40+ grader, året rundt? I suddenly admire them, quite a lot.

I dag og i går var jeg på stranden med min mor og min dejlige hund, Frostie. Vi har sat os i hovedet, at vi vil prøve at vænne hende til at svømme, da det er så varmt for hende om sommeren, at det er en af de eneste måder hun kan blive kølet ned på. Hun har enormt meget pels, btw. Jeg fik taget et par billeder af min dejlige lille vandhund, men det blev desværre ikke til det helt store, da jeg inden da, formåede at glide i vandkanten, og næsten ødelagde mit spejlrefleks, som var lige ved at dø af vandskade. ): *gys* Heldigvis skete der intet med det, og det blev rask igen, efter et stykke tid i solen, og en tør klud.

Jeg har været ret melankolsk de sidste par dage, dels fordi at Roskilde er forbi, og dels fordi at alle tager på ferie til eksotiske øer, eller fantastiske storbyer. And I'm not one of them. Jeg ville ønske, at jeg havde råd til at besøge min søster i London, men pengene er der simpelthen ikke. Egentlig vil jeg mest af alt bare starte på HF lige nu, og gå glip af resten af "ferien". Hvis det får mig til at lyde som en kæmpe stræber, then so be it. Jeg har efterhånden haft "ferie" i så mange måneder, uden noget specielt til at holde mig igang, at jeg ikke længere har brug for mere tid til mig selv. Jeg vil ud og lære nye ting, opleve nye steder, møde nye mennesker, og få det bedste ud af denne sindssyge varme. Istedet for, har jeg brugt det meste af min weekend på at se Scrubs.

Jeg kan ikke engang tage mig sammen til, at tage nye billeder. Det er dog mere fordi, at jeg føler mig enormt klam for tiden. Svedig, uren hud, dumt hår, og meget mere. Where did you go, minimum amount of self esteem, that keeps me going?



Til gengæld redder Alpro Soya youghurt mig lidt, midt i min elendighed! Genial vegansk youghurt, med jordbær og skovbær flavour. Yummy!

2 comments:

Cristina said...

I hate to say I told you so ang. mit gamle værelse aka. saunaen... But I told you so ;)

Men synes nu ikke det er stræber-ish at du glæder dig til HF, det er kun en god ting, for så har du masser af motivation. Og tror også det vil være godt for dig, at komme igang igen og opleve nye ting.

Knus fra bigsis :-*

Trine said...

Argh... Fik lige ondt i hjertet da jeg begyndte at læse om kameraet og vandet!

Når jeg kommer hjem fra landet kan vi holde vores egen ferie sammen :D