Pages

27 April, 2011

Work? Don't mind if I do!

Jeg var så heldig at få jobbet som tilkaldevikar i hovedstadsområdets H&M butikker og lager! Hell yeah. Egentlig havde jeg mest håbet på et rengørings- eller lagerjob, men når det er i H&M, tror jeg lige jeg kan overskue at arbejde i butik. I morgen er min første tilkaldevagt, jeg skal arbejde i den store H&M på Strøget. Det bliver dog lidt hårdt at starte ud med 8 timer, men jeg burde nok ikke klage, med arbejdsløsheden, og tanken om, at jeg ligeså godt kunne have endt i Netto eller lignende. Samtidig hjælper pengene også en del på det. Hvad jeg ikke ville gøre for penge. - No nasty! Haha.
So, wish me luck. ^^,

Jeg har fødselsdag om 3 dage! Holy frick. Tiden flyver afsted, og jeg føler mig slet ikke gammel nok til at blive 19 år. Så skal man jo pludselig til at opføre sig voksent og tage ansvar. Det lyder enormt kedeligt og tørt i mine ører. Oh well. Jeg tror bare, jeg vil holde mit indre barn i live, så længe jeg kan. Til gengæld bliver det hyggeligt med familie-besøg af Farmor og lille kusine, samt kæreste, forældre og søster. Det skal nok blive en god dag!

Jeg burde forresten gå i seng, så jeg er klar til at stå "tidligt" op og være frisk, i morgen, på min første arbejdsdag. Istedet tror jeg, jeg vil høre noget mere musik, og prøve at finde op og ned i mit klædeskab. Spontan tøjoprydning, I don't recommend it! Det er til gengæld nemmere at overskue, med god musik som selskab. Such as;


I'm gonna write
A letter to my true love
I'm gonna sign my name

Like a patient on a table
I wanna walk again
Gonna move through the pain.

No comments: