Pages

28 April, 2011

Boys.. Perverts, the whole lot of 'em.

Hver gang jeg ikke tror, jeg kan blive mere lesbisk, er der en eller anden dreng der beviser det modsatte. I dag var det en fugly dude med gedeskæg, som lagde an på mig, imens jeg uskyldigt stod og ventede på min bus, efter arbejde. Samtalen gik nogenlunde sådan her;

Ham; Undskyld, ved du hvor Esprit ligger?
Mig; Nej, desværre, jeg er ikke kendt her.
Ham; Jeg har ledt overalt i centeret, og jeg kan simpelthen ikke finde den!
Mig; Det var da irriterende.
Ham; Ja. *studerer min nøgle-halskæde* Skal man måske have en nøgle for at komme ind? *blink blink*
Mig; *sarkastisk grin* Nej.
Ham; Nåh okay, hvad så med det røde hår?
Mig; Jeg er ginger.
Ham; Seriøst?
Mig; Jep.
Ham; Fedt! Jeg tænkte bare på om du ville med ud og have en øl.
Mig; Jeg skal desværre skynde mig hjem, og min bus kommer lige om lidt.
Ham; Nåh okay. *fatsvag* Har du en kæreste?
Mig; Ja.
Ham; Har I så et åbent forhold? *gnæk*
Mig; Nej. Og jeg er lesbisk.
Ham; Virkelig? Hvad er der galt med pikkemænd?
Mig; Sikkert ingenting, de er bare ikke for mig.

FFFFUUUUU, pervert.

3 comments:

Ravn said...

Ta' det som et kompliment og grin lidt over ham. Andet kan man ikke bruge det til. :b

Camilla said...

Hahahah kan lige se det for mig!!! ;) ;) Mænd! ;)

Trine said...

Hahaha, omg typisk mænd!
Flere samtaler! Det er fun stuff :D