Pages

14 February, 2011

Amen to that, sis.

Mig og bigsis, while watching Grammys, Mumford & Sons performing;

Cristina: De er nice :D De er totalt into it.

Laura: Ja, det er inspirerendeeee. <3

Cristina: Meget :')

Laura: Det er sådan nogle perfomances - og bands in general - der gør, at jeg ikke forstår hvorfor folk hører Katy Perry, Gaga, etc. ... Dét der er talent.

Cristina: Ja, me neither. Men det er fordi det er for 'avanceret' at forstå, tror jeg. Folk vil ikke føle sig dumme, så de lytter til mainstream hvor alle teksterne er ens og alle sangene lyder ens.

Det er dét jeg elsker ved min søster. We share the same opinions on music. 
Among a lot of other things. *sister-love*! : D

3 comments:

Cristina said...

Yndlings indlæg :D Totalt sister connection and love <3

Anonymous said...

din blog er rigtig rigtig fin. men den ville helt klart blive bedre med en masse billeder! sådan man får mere lyst til at læse al den tekst der er :)

LΛURΛ. said...

Indeed, sis. : D<3

Tak skal du have, anon! Jeg arbejder også på at lægge nogle flere af mine billeder ind. Men samtidig er det dét jeg prøver at opveje med musik. (;