Pages

13 December, 2009

Nothing at all?

I dag gik det op for mig, at jeg ikke har gjort én eneste ting, i mit liv, som jeg virkelig er stolt af. I mit 17 år lange liv, har jeg ikke lavet noget, som jeg rent faktisk har brændt for at gøre. That needs to change. Soon.

I'm tired of spending my life, doing things that I don't even care about. Jeg vil ikke arbejde mere, jeg vil ikke bruge min tid på at servere mad til en flok fremmede mennesker, bare for at tjene penge og for at få tiden til at gå. Jeg vil igang med en uddannelse, og jeg vil igang med det samme! Screw you, danske uddannelses system. Jeg vil bare have en lærerplads, så jeg kan begynde på Hansenberg efter nytår, og stoppe med at arbejde i verdens mest stressende miljø. I need something to go right, for a change. Please.

No comments: